blog aku..

Saturday 20 November 2010

pulang 1

hye..
lmbt giler update pasal balik kg. hahahha
abes je final exam kemas2 barang trus cabut balik.. huhuh
tapi nk smpi ke marang 2 skit punyer lame..
hahhahha nie sume sbb manusia name ADI YUSOF
huhuhu
aku dok leh g 7E beli macam2.. pas2 g umah sewa..
jumpe kanak2 2 dulu b4 balik.. n pas2 g amik adi kat
YPK iNN die 2.. huhuh barang die saje da sekian.. penuh kete aku.. hahaha
lek luh... pas2 da smpi kat rusile.. leh plak die kate.. ehh tertinggal laptop.. mende yg paling berharga die tgal.. perghh mmg anak org KAYE....
hehheh pusing la balik amik laptop die.. lam kul 7 lebih gak la.. baru gerak..
huih.. aku drive dr tganu to kuantan...
penat 2 jgn ckp tapi berbekalkan semangat di hati..akan ku gagahi juga.. (ECEH AYAT X LEH BLAH..)
aku sptutnya amik kiri tapi sayangnyer.. terlajak.. then termasok ke tol.. ape lg.. ikot jauh la.. hahhha
padan muke.. tapi dok benti pas toll sbb aku da x larat nk drive.


chomelnyer aku..

nie gambar aku kat tol kuantan..da penat so park kejap amik gamba..hahahh

nie plak gambar adi kat tol.. atceli byk gmbr die lompat tp x jadi.. kang aku masokkan kang die marah lak.. hahhah




smbg di pulang 2.hehhe

No comments:

Post a Comment