blog aku..

Saturday 14 May 2011

lamenyer!!!

wah lame x berblog.. ramai rindu aku nie.. hahahha
ye la slalu cuti sem banyak je aku pos.. kali nie.. ape pon x de..
hehhehehe nk wat camne.. nafsu tgk blog nie menurun..
x ransang aku lgsg nk menaip.. bile idea dtg nie cepat2 la aku taip. kehekhekehk..
okeh.2... nie nk citer sal aku balik dar Terengganu - Kuantan- Jerantut.. cam biase la..
balik umah cuti sem nie barang2 kalo x penuh bonet n seat blkg cam pelik. balik seminggu pon penuh nie kan balik sebulan. hahhaha okeh2.. enjoy da pic..


teha n anis
dorang lagi
my besfren ever
faizal a.k.a bf teha merangkak pembuli aku..
mate dorang bengkak
teha, mashie, anis, fatin
ye dorang lagi
mashie kate sedap dpt tium2.
love both of them
my partner

weh.. x nk da kena tium camnie
again
lagi?
ye lagi....
dan lagi..

hahha muak da korang tgk pic2 aku.. nnti nex post aku citer lagi ekk.. byk idea nie..

No comments:

Post a Comment