blog aku..

Friday 14 May 2010

1st april 2010

april fool..
2 yg ade lam pale otak korang kan
hhuhuh tp pe jadi kat aku ritue btl2 menyakitkan
seluruh idupp aku..spruh ati aku ilang
ilang dibuang cam2 je...i think im strong enuf nk face mende 2
siyes aku ingt aku kuat..tp mende yg aku rase kuat 2
sbnrnyer melemahkan jiwa aku..
aku menangis aritue,...menangis setelah sekian lame aku simpan tangis 2..
bayangkan dr lan 2 aku lgsg x ngs tp 1 april remind me that my tear fall ...
huhuu m***e prgi dr idup aku...
die pergi tinggalkan luke kat aku..
time 2 aku g main bowling kat ter..tetibe aku dpt msg...atceli aku da ready nk trime msg die ari tue..
huhuhu tgk2 mmg aku dpt btl msg dr die...
bygkan hancur ati aku cam pin2 bowling 2
hancur kena bola aku walhal bola bowling
aku masok longkang..hhehheh...siyes la cam kena strike...
macam2 aku wat..aku nk lupakan die..aku pedih...
huhuhu sakitnya putus cinta tuhan saje yg tau..

No comments:

Post a Comment