blog aku..

Friday 14 May 2010

atok n anas

sedar x sedar da nk cuti sem da ...da nk abes da sem 3...giler kejap je x rase pape pon...tau2 sudah mau cuti..atceli bukan pasal cuti...pasal kehilangan besar after dis..budak2 sem 5 sume da abes sem..kalo x de sangkut dorang bakal tinggalkan aku...(atok n anas je sbnrnyer yg aku risau)
huhuhu pasnie da x de da org aku nk tarik rambut...da x de da org nk teman aku makan...da x de da org nk kuar jalan2 makan aiskim kat mcd... da x de da org tua yg suke kentut... da x de da badut kaler merah 2...kalo leh sume nk MU..huhuh rindunyer la kat dorang pasnie..huhuhu
banyak kenangan ngan dorang...aku stat kenal atok dr ym..huuh ym sakan ngan die..pas2 anas... sem 2 aku da rapat ngan die..huhuh susah senang aku kat uitm tganu dorang yg tau...huhuh wlwpon bf de time 2 la...tapi dorang yg byk jaga aku...SAYANG ATOK N ANAS BYK2....

No comments:

Post a Comment