blog aku..

Wednesday 2 June 2010

teeetttt

ok skang da masok frasa lain.huh
setelah 22 tahun aku hidup kat bumi nie..
baru aku sedar sebenarnya umur aku semakin meningkat...
sedikit sebanyak aku merase tertekan...huhu
mau x tertekan.. kalo da saban minggu asyik dgr member da kawen.
ehh si polan nk kawen la..ngn org kedah..
huhuh ehh yer ke..biar btll..ye la si pulun pon nk kawin gak ngn org johor..
huh cam 2 la dialognyer apabila aku terpaksa mendengar hebohan member2 seperjuangan time skolah dulu bercerita.. jeles?? ko gile kalo x jeles...da sah2 jeles nk mampus..org kawen 2 wehh..sedap kot dpt idup ngn laki yg dicintai..eceh...hheheh yerla.. atleast mude2 da x yah da pikir ngn sape nk kawen..nie x..masih lg x tau sape calonnyer..
nk kate kawan laki skit punyer ramai..skandal keliling pinggang...
tapi x de plak yg masok minang..
dan sekejap je berhubung pas2 da ilang...huhu muncul plak mamat baru..x dan nk syg lebih2 da ilang lg..huihhh org lain makin lame makin kuat ikatan nyer aku nie makin lame makin byk koleksi je..huwaaa nk ngs..huhu
tapi apepponn umur masih mude..enjoy dulu..
dapatkan degree dulu..jgn pikir lain..kalo btl milik kite dtg la nanti..jgn isau kawan2 ku..
hahha padahal ckp kat diri sendiri...
ewa jgn risau kawennyer ko 1 ari nnti.. skang berjuang tuk mencari ilmu dulu....

No comments:

Post a Comment