blog aku..

Saturday 5 June 2010

try

hurmmm petang td borak ngn sorang mmber.. yerl ank kate member baik 2 xla tapi boleh dijadikan mmber la...camnie citernyer... aku story hal aku kat die.. n korang tau x die kasi aku ide paling bernas.. die kate.. nape ko x try dulu.. atleast ko da try bile org tnyer ko ngan yakin leh jawap aku da try.. kalo ko x try lg org tnyer ko nk jawap pe.. ko jawap la.. ko akan wat tp sbnrnyer dr dulu ko ckp cam2
ko x try ponnn maknenyer ko mmg x try la..huhuhu
aku baru sedar camne kesudahan pon kite da cube.. berkat keyakinn 2 aku percaye tuha 2 maha kuasa n maha adilll... camne skali pon die ttp bantu umat2 die..huhuh balik pada citer try 2..

ape2 pon kite kena try.. kite x tau kesudahan sbb 2 kite kna paln..dari plan kite bertindak... pas bertindak n tetibe muncul keputusan n baru kite tau kesudahan.. n if x berjaya... kite cube plan lain.. terus kan mencube..

No comments:

Post a Comment