blog aku..

Wednesday 31 August 2011

:(


die.. die da x de.. die da g tinggalkan aku.. tinggalkan sume org..
rase cam baru je jmpe die minggu lepas.. arghhh aku sesungguhnya sedih dan akan sentiasa sedih..
semoga rohnya ditempatkan di kalangan org2 yg beriman..
seraya minggu lepas aku smpt keluar mkn ngn die.. ye aku tau da lewat kuar ngn die... tapi tunggu gak.. msg sikitnyer byk.. tgu gak.. da nk terlelap.. tgu gak.. g kuar mkn kat uncle sheikh... die mkn mee grg mamak.. aku x mkn,... die marah.. arhhh ingt lg ape die ckp... 1st time die gado ngn aku.. x pernah sblm nie die dok gado2 ngn aku.. xpernah sakitkan ati aku. dalam byk2 die la paling aku syg kat uitm 2. ye ngaku nie.. sbb dlm byk2 die la paling rapat ngn aku.. die yg byk tolong n jaga aku .. thanks a.yoe sbb jaga ewa kat uitm slma nie.. thanks sbb sllu blanje ewa.. thanks sgt2.. wlwpon a.yoe da g.. ewa akan ingt pesan a.yoe ..
sume pesan a.yoe masih lam ingtan ewa.. wlwpon a.yoe da x nk kawan ewa lagi.. a.yoe da g dulu.. x pe.. ewa masih ttp nk kawan a.yoe.. wlwpon a. yoe marah ewa.. x pe.. ewa masih ttp nk dgr a.yoe marah ewa.. thanks sbb byk ingtkan ewa..byk bimbing ewa.. byk bg nasihat.. byk bergurau ngn ewa. last skali..

maafkan segala salah silap ewa ngn a.yoe.
ewa tau hari last a. yoe jmpe ewa.. ewa marah a.yoe
sbb asik cari pasal je ngn ewa. rupenyer a. yoe nk bagi kenangan
kat ewa.. kenangan 1st time gado ngn a.yoe.. halalkan segala makan minum ewa ngn a.yoe..
maafkan ewa untuk terakhir kalinya..
ewa x sempat mintak maaf ...
raya kali nie ewa x hantar selamat hari raya..
lam tahun nie gak ewa lupe besday a.yoe.... maafkan ewa..
selalunya ewa ingt besday a.yoe..
raya ewa wish.. tapi kali nie ewa lupe sume 2.. maafkan ewa ...

a.yoe kalo ewa masih smpt cakap mende nie dpn mate a.yoe...

" ayoe ewa mintak maaf sbb byk degil.. byk buat salah.. byk majok ngn a.yoe...
ewa byk wat mende yg x patut ewa wat... maafkan ewa.. berjuta kali mintak maaf pon ewa blom tentu puas.. halalkan makan minum ewa ngn a.yoe.. ari last 2 ewa nk mintak maaf tapi mulut ewa nie berat nk cakap.. a.yoe wlwpon a.yoe da x de.. ewa ttp ingt kat a.yoe... msg2 a.yoe ewa simpan.. a.yoe sllu tnyer ewa syg a.yoe x ... ewa syg a.yoe.. jgn isau.. org 2 yg disenangi sllu disayangai.. a.yoe.... tenanglah a.yoe kat sana.."

wlwpon dok berjuta kali ckp maaf.. sayang pon blom tentu dapat smpikan dpn mate die da.. blom tentu die leh ckp balik maafkan a.yoe ewa.. blom tentu. a. yoe i miss u!!









No comments:

Post a Comment