blog aku..

Monday 19 December 2011

kepam

lame da aku kepam blog aku nie. bukan aku x syg blog nie.. cume kadang2 bile aku tgh banyak idea tangan aku malas.. bile tgn aku rajin idea aku x de.. biase la aku bukan writer.. tgn 2 laju.. idea lak banyak. huhuhu nie aku nk story.. aku da abes blajar.. wuhuuuu 3 taun beb survived kat tganu.. akhirnya aku berjaya.. wlwpon blom convo aku x de scrool lagi.. org lain da pgg topi best 2 aku blom lagi.. x pe. aku slow2... alhamdulillah.. wlwpon byk rintangan 3 taun 2.. jgn tipu la asik heppy ja.. gila pa x de sedih2.. x de rase nk balik umah tido je.. xde rase nk benti blajar. sume 2 ade.. cume kuat je.. org lain bleh nape aku x leh. hehehe ok2..dok umah 2 bulan da.. abes bln 10.. skang da nk masok bln 1.. perghh dok saje aku.. warghhh kena keje. nk keje.. nk keje.. tapi 2 la.. bukan senang.. :(

No comments:

Post a Comment