blog aku..

Wednesday 21 December 2011

entry panas..

weh x la panas mane.. aku x de mood arinie. sume mende x kena,, sume mende okeh.. tadi lepak ngn member.. x tau pasai pa jadi cam jengkel je kena lepak ngn sorang girl yg x bape disukai ramai..(ingt susu cap junjung ka).. huhuh aku n kawan aku jadi cam janggai semacam.. x tau la pasai pa.. tapi duk gak kejap.. pas2 leh cari idea nk balik.. haha wat muke keras la..lantak la.. terase ke x ke.. bukan rapat sangat aihhh tapi cam jahat sgt lak kami.. hahhah biar la. abaikan aku kate. hahah
masok je kete aku dok tahan gelak. hahhah tetibe da jauh skit aku bantai gelak. kahakahakah.. bodoh sungguh aku nie.. ops.. x la aku terrer la..sbb pandai gak lari cpt2.. tapi mmg siyes x leh join sungguh kepala die ngn aku.
byk mende kecik aku jadi emo 2/3 arinie. sungguh emo. hahhaha.. smpikan org salah ckp skit aku nk marah.. sorry la pade2 yg kena marah 2. tapi nk wat lagu mane da buat da pon.. lgipon hangpa yg kena marah 2 bkn bace blog aku. hahahh

No comments:

Post a Comment