blog aku..

Thursday 29 December 2011

tentang dhia

seperti terbawa-bawa aku dengan cerita dhia nie ngn kehidupan aku.. huhuhu aku emosi tgk citer nie.. biar lantak la org kate aku xcited ke ape ke.. mmg aku suke dorang berlakon.. x tau la zaman sekarang ade santau guna pakbon 2 lagi ke dak.. tapi disebabkan ayah aku pernah kena.. tapi dengan kuasa tuhan ayah aku baik. huhu aku tgk citer nie dr 2nd episode. ye la.. mula2 cam x minat.. tetibe skali tgk trus jatuh ati nk tgk smpi abes.. n da abes pon. alhamdulillah citer die ckp cinta smpi mati..

aku sebenarnya membayangkan zikir 2 laki aku.. bf aku la.. bkn ady putra 2 jadi laki aku.. n aku nie Dhia. wlwpon jauh bumi dr langit. kahakhakah. aku tau Dhia 2 lembut aku nie x n die cantik aku x.. tapi aku bayangkan sekiranya mama kepada laki aku x suke aku.. perghh adik ipar lak cam zeti.. tapi aku rase adik ipar aku adik ipar yg baik. hahha sbb mmg die baik ngn aku dulu2.. zarina. Z gak..

kalo la mak mertua aku dok herdik2 aku.. dok pulau2 aku.. sedih kot jadi die.. nk2 lak laki aku tetibe ikot cakap mama.. suh kawen lain. x bagi jumpe laki aku.. korang bayangkan la.. da kawen.. da tau luar dalam laki.. da pelok cium ari2.. tetibe x de berbulan2.. x ke merana.. sbb mak mertua bawak lari. aku maybe jadi meroyan.. hueuheuhuhe

hidup nie x selalunya indah.. tapi hidup nie jarang same ngn ape yg dipentaskan.. so jgn risau ewa.. padahal aku da risau.. mak aku dok ckp.. jgn lawan kalo mak atau mak mertua x suke 2.. nnti yg merana awk.. huhuh mak ckp cam 2 je minggu nie.. apesal. bakal mak mertua aku x suke aku ke.. Ayee mama x suke ai ke.?

No comments:

Post a Comment